Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Perfektní, jen nesouhlasím s 18) Jedna lidsky velmi háklivá věc: Pan Kvasnička je skvělý a mám ho rád, ale opravdu se hodí do hlavních zpráv celostátního vysílání veřejné služby někdo, kdo má ne vlastní vinou estetický problém a nemůžete zabrat detail obličeje? Vezmeme napříště do týmu koktavého, nebo jej doplníme vozíčkářem?

Další body:

a) vadí mi, že záběry nejsou opatřeny odkud byly převzaty a datum natočení. Takže nevíte, zda v reportáži o Ukrajině nejedou záběry z Ruska

b) všichni mají lobbystické organizace, jezeďáci, potravináři, obchodníci, jenom zájmy spotřebitelů nikdo nehájí. Jsem snad jediný v Česku, kdo čte Zelené zprávy (stačí zadat na www). Ví v redakci někdo, že 79 000 jezeďáků dostává ročně 70 mld. korun podpor?

Zájmové spolky kam se člověk podívá. Myslíte, že prezentace jejich názorů znamená vyváženost? Já ne.

0 1
možnosti
PS

Proč nesouhlasíte s bodem 18/? Mně dokonce vadí zastřený hlas jisté "úspěšné" redaktorky, dlouhodobě v ČT protěžované. Např. proto, že začínala tak, že dehonestovala předem vybrané zástupce politických stran. Jak prosté, vysloužíš si ostruhy (jakkoliv) a jsi v kurzu.

1 0
možnosti

Také by mne neurazilo, kdyby reportér při vstupu na obrazovku pozdravil !

8 0
možnosti
PS

Copak zdravení na úvod, ale na závěr. To je proti základním pravidlům slušného chování. Ještě mně nikdo nevysvětlil, proč každý (dvakrát za rok je vyjímka) host na poděkování redaktora ČT že se dostavil a podal informace, tak host reaguje stejně: "Děkuji za pozvání". Logicky - ČT všechny hosty zve proto, že chce od nich informace. Takže kdo a komu má děkovat a která strana má odpovědět "Prosím", rádo se stalo", atp.? Kam se poděl zdravý rozum...?

0 0
možnosti
Foto

Opomenuto je to nejzávažnější: O nečem, co se nehodí do krámu vládní juntě se nemluví vůbec.

A k těm průměrným mzdám: V případě nenormálního rozložení (ne podle Gaussovy křivky) se používá medián.

6 3
možnosti
Foto

Salaquardo, víš, co je to junta

5 3
možnosti
SM

Když jsme u těch zpráv z domova i ze světa, tak mi strašně chybí Tereze Spencerová a její každodenní přehled o tom, co se kde dělo ve světě. Nedávala k tomu žádný komentář, jen stručný přehled napříč celým světem. Neříkala nám co si o tom máme myslet, nechala to na nás. Na ČT se zrovna nedívám (i když ji platím), ale s body tohoto článku, jak by měla vypadat reportáž, plně souhlasím.

4 0
možnosti
Foto

Máme systém poměrného zastoupení, pouze Senát má většinový volební systém.

0 0
možnosti

Sepsal jste to dobře. Každá televize ovšem bojuje o sledovanost a skutečnost je bohužel taková, že kdyby se zpravodajství omezilo jen na suché zprávy z domova a zahraničí bez špetky toho bulvárku a nepatřičných reportáží, asi by sledovanost ztratila. Příliš přeceňujete českého diváka. Když jsem na sociálních sítích viděl nadšenou odezvu na film Vánoční příběh, odvysílaný na ČT na Nový rok, málem jsem se z toho opupínkoval.

1 0
možnosti
LC

Vím, že nepomohu, ale přisadím si. Češtin redaktorů je občas zofalství. Pro devět z deseti je spojení množné číslo, rod střední a sloveso něco, o čem nikdy neslyšeli. Zrovna civím na zpravodajství a pan redaktor sděluje, že na Vítkovsku trpí silnice i třímetrovými jazykami. Jo, třetí třída zvláštní školy.

19 0
možnosti
Foto

Pláčete sice dobře a dokonce na správném hrobě, ale pořád je to jen hrob. A vytí psů na Měsíc neplatí. Neboli šakali vyjí, ale karavana kráčí dál.

Média, stejně jako historii, dělají zkrátka vítězové. To byste měl už dávno vědět.

Dobrých dvacet let jsem dělal tam, kde nestrannost, vyváženost, objektivita, ověřené hodnověrné zdroje - to byly kánony. Dokonce jsem se do jisté míry technicky podílel na jejich uplatňování.

Nicméně, především k tomu musí být "něčí" vůle. Měl jsem to štěstí, že jsem byl součástí té vůle.

Nicméně, dokud taková vůle nebude - můžete psát otevřený dopis jeden každý den a na všechny strany.

Hlas lidu není v tomto případě hlasem Božím, ale quod licet Iovi, non licet bovi.

11 0
možnosti
VD

Svatá pravda, jenže bohužel často není politická vůle tyto změny zavést.

2 1
možnosti
  • Počet článků 387
  • Celková karma 25,54
  • Průměrná čtenost 624x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik