Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No já k nadšencům tohoto seriálu rovněž nepatřím, přijde mi zcestné jak se tam realita z před 30 let prolíná s tou dnešní... Viz https://krehotova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=697601

Přijde mi to hloupé, a inu ano - už jsem se v komentářích na shora uvedeném blogu dočetla, že mi chybí nadhled.

Vaše hodnocení mi přijde tvrdé, ale rozhodně souhlasím s tím, že veřejnoprávní televize by měla zvážit přinejmenším dobu vysílání...když už ne to, do čeho vráží peníze koncesionářů. Byť herecké výkony Hofmanna a Stárkové jsou báječné...

0 0
možnosti
Foto

R^ Nemohu hodnotit podle těch několika chvil (minut), které jsem tomuto seriálu jako divák věnoval, ale nebylo těžké se rozhodnout nevěnovat mu už pozornost žádnou. Zdá se, že neviditelná ruka trhu má svá úskalí, neboť sázet na jistotu dle zákonů nabídky a poptávky je jistě projev svobodné vůle, ale cílem je v mnoha případech zisk, kterého lze dosáhnout snadněji Vámi vnímaným způsobem, než kvalitou. S tím asi souvisí i absence nebo jen sporadický výskyt inteligentního humoru. Werich s Horníčkem je vysoká laťka, ale chybí i pokračovatelé a následovníci dosahující kvalit , jaké měli tvůrci a aktéři zábavných pořadů (dnes pro pamětníky). Jako kacířská myšlenka by mohla být vnímána otázka, zdá demokratický (takzvaně svobodný) svět neprožívá dlouhodobou cestu ke krizi způsobenou akcentem na zisk.

2 1
možnosti
VH

Krásný příspěvek. Takto se kdysi pohoršovali současníci Balzaca a dávali zakrývat ohambí obrazů a soch posuzovatelé Michelangelovi. To zděšení všech vykladačů mravů nad Manetovou Snídaní v trávě!

Obyvatelé Mostu (a nejen Mostu) Vám řeknou, že takto lidé žijí. Ano, někteří mají nižší IQ, někteří prostě jen převzali zvyky a morálku, do které se narodili a ve které žijí. (Mimochodem: Lidí s IQ mezi 80 a slabými 90 je cca 15 % populace - do snad je dost velká skupina, aby se jí umění mohlo věnovat.

Možná, že někteří hlupáci touto částí naší společnosti (tedy i Vaší společnosti) vysmívají. Je otázkou, jaké IQ sami mají.

Takže zvolejte společně s Fričovým profesorem Karasem (Hugo Haas) "Mravost nade vše".

6 0
možnosti
PB

Karma, souhlas. Opěvovaný seriál jsem zhlédl na půl dílu jedním okem poté, co mi okolí tvrdilo, jak je vtipný, ze života, ale hlavně objektivní (rozuměj tím, jak říká o cikánech věci podle pravdy). Místo toho jsem však uviděl pitoreskní slátaninu ve stylu Blbý a blbější, kdy hloupost jedněch je přebita idioctvím druhých a zločinnost jedné komunity rasismem té druhé. Poctivě pracující rom romanticky zamilovaný do transgendera a žena řídící těžký tahač nám potom mělo vykreslit obrázek typického složení české společnosti se všemi jejími odlišnostmi.

Objektivita opravdu není o tom, že proti gamblerovi na socdávkách najdu na poctivém otci od rodiny taky nějakou špínu a proti anexi Krymu postavím zabíjení indiánů.

5 1
možnosti
Foto

L65e18o38n 29T59o29m45e50v

19. 2. 2019 6:26

Půl dílu jedním okem? A Vy dáte nejen karmu, ale dokážete zhodnotit celý seriál....

0 0
možnosti
OU
  • Počet článků 384
  • Celková karma 24,57
  • Průměrná čtenost 629x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik