Foto

Úplně jsem ho nepodporoval, ale jsem víc než příjemně překvapen. Karma.

Foto

J96a63n 29Š17i83k

19. 2. 2024 7:29

No, jo. U nás potřebuje spousta lidí, aby měli silného vůdce, který je osvícen a vždycky ví co dělá pro blaho národa. Naopak měli bychom si co nejvíce vážit politiků, kteří nám nekecejí do našich životů a netouží nám je nijak řídit. Hezký den

Foto

Karma. Pod tohle se klidně podepíši.

Vašek

VF

Vnímám to podobně. Nechtěl jsem na Hradě AB. Jsem rád, že jsem volil PP.

Mám spoustu výhrad k současnému premiérovi i vládě, ale raději je, že vládu AB.

MK

Je smutné,že se v republice nenašla skutečná osobnost,která by byla hodna úřadu hlavy státu!

  • Počet článků 385
  • Celková karma 23,92
  • Průměrná čtenost 627x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik