Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Násilné útoky jsou běžné i v Rusku. Může za to také americká výchova?

1 0
možnosti
JM

J10a98n 12M88a65r57e39k

22. 1. 2024 17:06

To vám ještě nedošlo, že za všechny nešvary na světě může Amerika? (USA) to vám doufám není novinkou, že Kain, co zabil Abela byl Američen.

1 0
možnosti
SL

Pochopil jsem to tak, že žena čučela do mobilu.Naučte se číst, a hlavně chápat psané slovo!

0 0
možnosti
JK

Mne by zajímalo, jak jste došel k závěru, že ta popisovaná matka v metru se o křičící dítě nezajímala z toho důvodu, že je potřeba dát mu prostor a svobodu a nenarušit jeho harmonický vývoj. Fakt by mne to velmi zajímalo.

2 1
možnosti
Foto

Podle pediatrů si křičící děti posilují plíce. A kdo jim v křiku brání, tak činí velmi špatně...!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 23,67
  • Průměrná čtenost 627x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik