Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jeden můj známý mi řekl. Volil jsem VK, neb jsem tvrdil,že VK ví co chce.

Bohužel já vůbec netušil co on chce🤮❗️

0 0
možnosti
Foto

Zásadně s vámi nemohu souhlasit. Klaus nebyl dobrý ekonom tehdy, tím méně dnes. Dobrý ekonom musí reflektovat aktuální situaci a jeho návrhy musí být efektivní. Klaus zamrzl v době dřevního kapitalismu a diktoval (ne prosazoval) státu poučky překonané a již nefunkční. Plnění jeho neefektivních vizí zatížilo stát obrovskými výdaji, jejichž dopad je i obtížně dopočitatelný a tak se odhady pohybují ve velkém rozptylu od O,75 do 1,3 BILIONU!!!!

Nebyl dobrý ani jako politik, ODS mu sloužila k prosazení jeho záměrů bez ohledu na užitkovost a prospěšnost. Jeho bezbřehý egoismus a egocentrismus mu nedovolil dosahovat dohod a proto pracoval jako buldozer odklízející z cesty "balast" a prosazoval vše silou.

Nezávidím nikomu, kdo ještě i dnes má pro něj nadšená slova chvály a jsem rád, že už nemůže škodit. Je šílená představa, že by nás tandem Zeman - Klaus hnal na východ.

2 1
možnosti

J54a72n 16R29á77ž

11. 12. 2023 17:25

Ranný Klaus byl vše obsahující zářivou hvězdou na tehdy se projasňujícím politickém nebi...poněkud vzletně pojatá, ale podle mne zasloužená chvála Klause počátku devadesátých let.

A jak šel čas a Kalus zůstal názorově konzistentní, přestal reflektoval reflektovat společenské i politické změny, ke kterým došlo. Díky tomu došlo u mne ke snížení ochoty s ním v mnoha věcech souhlasit. Ovšem to neznamená, že se snížil můj zájem vnímat co říká, co píše, či k čemu se vyjadřuje. Myslím si, že jeho slova stojí stále za pozornost a za zamyšlení.

4 1
možnosti

V. Klaus se rozhodně ničeho nebojí, ale ví však, že Česko nemá pravicové voliče, ty zodpovědné. Jinak máte pravdu v tom, že lepšího ekonoma naše zem neměla a to, že má jiný pohled na mezinárodní vztahy je naprosto prozíravé, racionální a také pravdivé a nikoliv směšné!

3 2
možnosti

Jestli považujete opoziční smlouvu za zradu na voličích ODS (rozhodně máte na názor právo), jak nazýváte současné objetí ODS s Piráty, vlastně s celým politickým spektrem?

4 1
možnosti

J56a44n 92R87á80ž

11. 12. 2023 17:44

Opoziční smlouva byla výsledkem Klausovy obavy, aby tehdy nevznikl obdobný kočkopes, jakým je dnešní vládní koalice pěti zcela nesourodých stran. Měl při tomto scénáři velmi ulehčenou pozici v tehdy dominantním postavení dvou stran , v jejichž čele stály výrazné politické osobnosti, které se navzájem respektovaly Dnes musím uznat, jak prozíravý byl. Bohužel dnešní politická scéna má jen jednu politicky silnou osobu a stranu kterou je Babiše se svým ANO, ale ten je zcela nevhodnou osobou pro uzavření jakékoliv funkční politické aliance schopné se navzájem respektovat.

0 1
možnosti

Povedla se jen privatizace Škodovky , což je Pithartova zásluha. Klaus nezprivatizoval banky a velká privatizace to jeden velký propadák. Privatizace neměla právní rámec.

6 1
možnosti
  • Počet článků 385
  • Celková karma 23,92
  • Průměrná čtenost 627x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik