Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zato lidi, kteří vyšilují, když se majdě s rostlinným tukem nemůže říkat máslo a chemické klechtačce z průmyslového lihu rum, jsou odolnost sama.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Šebesto,

naprosto s Vámi souhlasím. Jenže to, že mladí (někteří mladí !!!) nic nevydrží není jen jejich chyba, ale hlavně chyba jejich rodičů a prarodičů.

Je normální, že rodiče chtějí, aby se jejich děti měli lépe než oni. Jenže některý "materiál", který se záhadným způsobem stane rodičem si to vyloží tak, že se mladí mohou flákat, sedět u počítače, TV.

Já jsem doma vypínal WiFi a moji kluci se divili, že když rozumím IT, tak proč mi nefunguje WiFi. Postupně kluci získali vztah ke sportu a WiFi nebylo potřeba vypínat.

Hlavní chybu vidím v jednání rodičů, kteří chtěli / chtějí mít klid a nevěnují se dětem.

1 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 24,36
  • Průměrná čtenost 629x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik