Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mohl jste rovnou napsat, že nemáte rád Babiše a stačilo by to. Váš konstrukt o nastrčené Nerudové Babišem mi přijde jako velice úsměvný, které u lidí jako Bárta musí mít velké pochopení. Ovšem vzhledem k tomu, že Nerudová je jedním z kandidátů pětikoalice mi vaše fantasmagorie trochu pokulhává. Leda byste uznal, že Prchal dovede totálně zblbnout i Fialu s Nečasem a Jurečkou dohromady. Pekarovou s Bartošem se o to ani snažit nikdo nemusí.;-)

5 0
možnosti

Poslední věta stojí za to. Ten váš špion se připravoval na likvidaci zrádců a nepřátel režimu.

Pokud je AB udavač (koho udal?), pak dle této logiky je PP vrah.

Nerudová není svatá ani bez manžela. Za jejího rektorství na univerzitě se tam čachrovalo s tituly. Ale dost pochybuji, že je něčí figurka. Nastrčený/přemluvený byl Drahoš, aby lidi měli bezúhonného, nicméně politicky neatraktivního kandidáta.

6 0
možnosti

Mockrát jsem se ptal všech znalých, koho Babiš udal a zatím jsem se nedozvěděl jediné jméno. Že by dnes?;-)

4 0
možnosti
Foto

Karma.Take mám pocit,že Nerudová je ve volbě pouze proto,aby Babiš dostal do druhého kola lépe hratelneho soupeře.Pak stačí vykřikovat bu bu neomarxisti a může klidně vyhrát....

1 3
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 24,57
  • Průměrná čtenost 629x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik