Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R32o21m45a20n 78K54o65z30e32l

23. 11. 2020 18:33

Člověk se v souvislosti s EU dozvídá zvláštní věcí - že říkání pravdy je laciný populismus, hraní na strunu strachu nebo nacionalismus :-/.

3 0
možnosti

J68i39r98i 52T59i26c30h51y

23. 11. 2020 17:14

Ackoli Madari a Polacii nebyli v historii nasimi velkymi prateli, spoluprace s nimi v soucasne dobe je jedina moznost, jak pozastavit levicacky hnuj, sirici se k nam ze zapadu.

8 0
možnosti

Mě fakt nikdy nenapadlo, že budu pociťovat sympatie k Maďarsku.

1 0
možnosti

Zcela souhlasím.

0 3
možnosti

Než bychom se začali bavit o nějakém euru, měli bychom se bavit o Lisabonské smlouvě. Její přijetí je obrovská chyba. Bez jejího zneplatnění nikdy nebudeme rovnocenní. Zatím to je tak, že rozhoduje Německo a víme, jak to vzdy v minulosti dopadlo a Francie, to je absurdní samo o sobě. Ti nedokáží vládnout ani sami sobě.

7 0
možnosti

Píšete - Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot - Ten Váš článek je pěkná anekdota, moc mě pobavil!!

5 1
možnosti
Foto

R^ Protože stát není firma a občané nejsou její stroje, je stát POVINEN občanům poskytovat určitý servis, aby byli co možná nejlépe orientováni a informováni. Společnost bez seriózních informací dospívá ve skutečně občanskou společnost velmi nesnadno a nemusí být schopna volit si dostatečně dospělé zastupce. Proto se stát postaral o zkvalitnění služeb veřejnoprávní ČT doplněním členů Rady ČT. To by časem mohlo vést k provoláním :"Xaver na Hrad", abychom světu mohli ukázat, že jsme dospěli zkratkou k úplnému.....

1 1
možnosti
Foto

Už to mám. K úplnému prozření ve věci zdroje inspirace, kterou může být v tomto stádiu jedině dramatická katarze.

0 0
možnosti
Foto

To, co mělo zaniknout už dávno, je EU.

14 3
možnosti
Foto

J13i86ř39í 21K16a68r83b70a37n

23. 11. 2020 10:20

Členství v tomto spolku není povinné, vystoupit může kdokoliv. A až vystoupí poslední, spolek zanikne. Jak prosté ;-)

4 0
možnosti

Při čtení vašeho článku, jsem si vzpomněl na starší spolužáky v době okolo Mnichova a Sudet... Pokud je EU demokratická, tak nikomu nemůže vadit diskuse....

3 0
možnosti

M91a16r26t27i40n 13Š34u76l33c

23. 11. 2020 8:26

Ufff... úplně jsem se osypal..

Nic ve zlém, máte právo na svoje postoje a vidění světa ... ale já jsem prostě alergický na takové poníženecké vidění, vděčnost a slovník..

"Starší spolužáci" ...nás (zřejmě milostivě) vezmou do klubu ..a my si troufáme kverulovat (prosazovat vlastní zájmy)..

Proboha, my se nemuseli doprošovat .. Oni nás do té party potřebovali.. oni o nás usilovali a také nás získali. Atd..atd..ale raději toho nechám.. nebezpečně jsem se vytočil hned po ránu..

20 2
možnosti

Vy chcete špinit památku Václava Havla a jeho jediný viditelný výsledek jeho politické práce, kromě laviček Václava Havla !!!

;-D;-D;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 383
  • Celková karma 24,69
  • Průměrná čtenost 631x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik