Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autore, násilným nahnáním studentů, kteří na to nemají na učnák opravdu nic neřeší. I když to řemeslo vystudují, tak buď v něm budou krátce, nebudou jej dobře ovládat, ale většinou v oboru nebudou vůbec pracovat.

0 0
možnosti
BD

Nejde o matematiku - jde o zrušení zbytečné maturity.

0 0
možnosti
JN

V řadě věcí máte nepochybně pravdu - zejména v tom, jak píšete o spoustě soukromých škol, která u nás po roce 1989 vznikla, přičemž na řadě z nich se maturita (do doby, než byla zavedena státní neboli společná část) či vysokoškolský diplom dávaly víceméně za docházku.

Ovšem když třeba píšete: "My místo toho, abychom trvali na zlepšení výuky, snížíme kritéria, takže projde každý blbec." Na základě čeho se domníváte, že hlavní příčinou, proč toho dnešní maturanti umí mnohem méně než dříve, je kvalita výuky? Na základě toho, že to tvrdí někteří dnešní "mediální odborníci" na vzdělávání?

Hlavní problém je totiž v tom, že zatímco před rokem 1989 chodilo na maturitní obory zhruba 35 % populačního ročníku, nyní je to zhruba dvojnásobek. A jelikož se průměrné IQ našeho národa pochopitelně nikterak dramaticky nezvýšilo, je jasné, že aby většina z nich odmaturovala (byť jsou i takoví, kteří maturitu nedají ani na třetí pokus), tak se nároky na maturanty stále snižují, v čemž je zakopaný pes.

5 0
možnosti
Foto

Pro práci v neziskovkách mladí žádné kvalitní vzdělání nepotřebují.

1 0
možnosti
VF

Začarovaný kruh. Proč by ve zdevastovaném státě, se zdevastovanými všemi hospodářskými resorty, totálně zmasakrovanou státní správou a systémem vlád a vlivu gangů zahraniční plutokracie v podmínkách neokoloniální gubernie, mělo vynikat a být na úrovni právě školství ? V této džungli ponáspotopismu a chyť jak můžeš je úroveň školství zcela ztracená. Vliv vzdělání jako předpokladu pro pomyslný společenský úspěch se zmenšuje na úkor jiných faktorů zejména finančního zázemí a konexí v dané sociální vrstvě.

1 0
možnosti
Foto

I95v50a90n 64M27a22r73e47k

6. 7. 2020 7:41

No, nabízí se otázky. . . Kdo ? ? ? Může za to, kam dospěl současný katastrofální stav našeho školství, a k tomu otázka klasikova "Cui bono"? 8-oRv

0 0
možnosti
ND

Pane Šebesto, nevím jestli jste učitel, ale naházel jste všechno a všechny do jednoho pytle.

Nebudu to rozebírat, jen tolik, je to mnohem složitější než jak píšete a jak kdesi napsala jedna učitelka, každý jsme chodili do školy, proto si každý myslí, že rozumí školství...

3 0
možnosti
RC

Takze jste neuvedl ani jeden argument.

0 0
možnosti
MB

Pane Šebesto, bohužel máte pravdu.R^

Karma.

3 0
možnosti
  • Počet článků 384
  • Celková karma 24,57
  • Průměrná čtenost 629x
Jsem autorem časopiseckých sloupků, tří sbírek anekdot, monografie o herci a spisovateli Pavlu Boškovi, několika dokumentárních filmů z cest do Afriky a USA, spoluautorem knihy rozhovorů s Nestory české advokacie a cestovních deníků z poutí do Santiaga de Compostela. Překládám knihy a dramata z němčiny. Věnuji se aktivně folkové hudbě, jsem autorem asi padesáti písniček, které jsou pravidelně prezentovány v Balbínově poetické hospůdce.

Seznam rubrik